Σχολικά κέντρα στους μεγάλους δήμους θέλει να δημιουργήσει η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης, όπως δήλωσε από τα Χανιά ο κ. Απόστολος Κλινάκης.
«Θεωρούμε ότι είναι η ώρα να δημιουργήσομε αυτά τα σχολικά κέντρα εφόσον μπορούμε να εξασφαλίσομε τις υποδομές και την υλικοτεχνική υποδομή που απαιτείται», τόνισε ο κ. Κλινάκης. Τα σχολικά κέντρα αποτελούν ουσιαστικά ένα πρότυπο πολυδύναμο σχολείο, με εκπαιδευτικό προσωπικό και κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή, που να ανταποκρίνονται στα νέα δεδομένα. Στόχος του σχεδιασμού είναι οι μαθητές να έχουν ποιοτικότερη εκπαιδευτική διαδικασία και ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση, «όχι μόνο στα λόγια αλλά και στην πράξη», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης.
Η επίσκεψη του κ. Κλινάκη στα Χανιά έγινε στο πλαίσιο του σχεδιασμού, που υπάρχει, για συζητήσεις με τα τοπικά στελέχη της εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση των θεμάτων που αφορούν την λειτουργία των σχολικών μονάδων. «Αυτές τις ημέρες, και επειδή μέχρι τις 20 Φεβρουαρίου θα πρέπει να κατατεθούν από τους διευθυντές εκπαίδευσης οι προτάσεις για τις μεταβολές σχολικών μονάδων, οι επισκέψεις αυτές επικεντρώνονται στις συζητήσεις που αφορούν καταργήσεις, υποβιβασμούς, συγχωνεύσεις και ιδρύσεις σχολικών μονάδων». Σύμφωνα με τον κ. Κλινάκη η διαδικασία αυτή γίνεται κάθε χρόνο, ωστόσο από φέτος υπάρχει η ιδιαιτερότητα του "Καλλικράτη", που επιβάλλει και την κατάθεση προτάσεων από τους δήμους.
Όπως είπε ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης, σε κάποιες περιοχές του νησιού οι ανάγκες για ίδρυση νέων σχολικών μονάδων είναι μεγάλες. «Η Κρήτη έχει αρκετές ιδιαιτερότητες. Έχουμε σχολικές μονάδες που βρίσκονται σε δυσπρόσιτες περιοχές, που είναι απομακρυσμένες από τα κέντρα και με δυσκολίες στο οδικό δίκτυο, δεν μπορείς να πεις ότι υπάρχει η δυνατότητα να προχωρήσεις σε μια μαζική συγχώνευση σχολικών μονάδων», δήλωσε ο κ. Κλινάκης.
ΠΗΓΗ patris.gr
«Θεωρούμε ότι είναι η ώρα να δημιουργήσομε αυτά τα σχολικά κέντρα εφόσον μπορούμε να εξασφαλίσομε τις υποδομές και την υλικοτεχνική υποδομή που απαιτείται», τόνισε ο κ. Κλινάκης. Τα σχολικά κέντρα αποτελούν ουσιαστικά ένα πρότυπο πολυδύναμο σχολείο, με εκπαιδευτικό προσωπικό και κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή, που να ανταποκρίνονται στα νέα δεδομένα. Στόχος του σχεδιασμού είναι οι μαθητές να έχουν ποιοτικότερη εκπαιδευτική διαδικασία και ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση, «όχι μόνο στα λόγια αλλά και στην πράξη», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης.
Η επίσκεψη του κ. Κλινάκη στα Χανιά έγινε στο πλαίσιο του σχεδιασμού, που υπάρχει, για συζητήσεις με τα τοπικά στελέχη της εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση των θεμάτων που αφορούν την λειτουργία των σχολικών μονάδων. «Αυτές τις ημέρες, και επειδή μέχρι τις 20 Φεβρουαρίου θα πρέπει να κατατεθούν από τους διευθυντές εκπαίδευσης οι προτάσεις για τις μεταβολές σχολικών μονάδων, οι επισκέψεις αυτές επικεντρώνονται στις συζητήσεις που αφορούν καταργήσεις, υποβιβασμούς, συγχωνεύσεις και ιδρύσεις σχολικών μονάδων». Σύμφωνα με τον κ. Κλινάκη η διαδικασία αυτή γίνεται κάθε χρόνο, ωστόσο από φέτος υπάρχει η ιδιαιτερότητα του "Καλλικράτη", που επιβάλλει και την κατάθεση προτάσεων από τους δήμους.
Όπως είπε ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης, σε κάποιες περιοχές του νησιού οι ανάγκες για ίδρυση νέων σχολικών μονάδων είναι μεγάλες. «Η Κρήτη έχει αρκετές ιδιαιτερότητες. Έχουμε σχολικές μονάδες που βρίσκονται σε δυσπρόσιτες περιοχές, που είναι απομακρυσμένες από τα κέντρα και με δυσκολίες στο οδικό δίκτυο, δεν μπορείς να πεις ότι υπάρχει η δυνατότητα να προχωρήσεις σε μια μαζική συγχώνευση σχολικών μονάδων», δήλωσε ο κ. Κλινάκης.
ΠΗΓΗ patris.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου