Η ΟΛΜΕ με το έγγραφο της απ: 1933/11-2-2011 προς το ΥΠΔΜΘ για άλλη μια φορά επιτίθεται εναντίον της Ομοσπονδίας μας. Σύμφωνα με την προσφιλή τακτική της χρησιμοποιεί πάλι χαλκευμένα στοιχεία και με ανακρίβειες παραποιεί τα γεγονότα.
Μόνος σκοπός της να αλλοιώσει την εικόνα μας στα μάτια των συναδέλφων της Τεχνικής Επαγγελματικής
Εκπαίδευσης και στόχο την περαιτέρω συρίκνωση και υποβάθμιση της ΤΕΕ στην χώρα μας.
Στόχος της επίσης να εμποδίσει από την μια μεριά τους συναδέλφους να έλθουν κοντά μας και από την άλλη τους συνομιλητές μας και το ΥΠΔΜΘ να μας δεχονται και να μας ακούνε.Όμως απο ότι φαίνεται, και το δείχνουν οι πράξεις τους, μας φοβούνται. - Μας φοβούνται γιατί παρότι πάνω από 25 χρόνια μας πολεμούν δεν πετυχαίνουν τον στόχο τους.Δηλαδή την κατάργηση της ΤΕΕ στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
- Μας φοβούνται γιατί παρότι μας απέκλεισαν με παράνομες διαδικασίες από τα δύο τελευταία συνέδρια της ΑΔΕΔΥ ( την πρώτη φορά μας δικαίωσε με ασφαλιστικά μέτρα το πρωτοδικείο, στο οποίο δεν πειθάρχησαν και στο δεύτερο ενώ καλέσαμε την επιτροπή πιστοποίησης να έρθει να μας ελέγξει αυτή δεν ήλθε και ακόμα την περιμένουμε) δεν μπορούν να μας αποβάλουν από αυτήν ενώ την ελέγχουν απόλυτα.
- Μας φοβούνται τέλος γιατί, παρότι μας λένε αριθμητικά λίγους, μας υπολογίζουν για πολλούς και τους το δείχνει η πραγματεία μας αυτό.Τους το δείχνουν τα αποτελέσματα τών προσπαθειών μας.
Και για αυτόν τον λόγο φοβερίζουν.
- Φοβερίζουν τους συναδέλφους μέλη μας ( αφου δεν πιάνουν οι συκοφαντίες τους για διασπαστές, αντικαταστατικοί, παράτυποι, ιδιοτελείς, διευθυντικοκρατούμενες ενώσεις κλπ) οτι θα τους κυνηγήσουν στα ΠΥΣΔΕ, στις τοποθετήσεις, στις αναθέσεις, στις μετακινήσεις.
- Φοβερίζουν τα όργανα διοίκησης για τις αποφάσεις τους και τις κρίσεις τους επειδή συνομιλούν μαζί μας.
- Έφτασαν οι αθεόφοβοι στο σημείο να φοβερίζουν ακόμα και το ΥΠΔΜΘ με αποχώρηση από θεσμικά συμμετοχικά όργανα όπως το ΕΣΥΠ και τώρα στην επιτροπή παρακολούθησης του προγράμματος ΕΣΠΑ «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση».
Όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική.
Η ΟΛΤΕΕ όλα αυτά τα 25 χρόνια αγωνίζεται πρώτα απο όλα για ύπαρξη της ΤΕΕ στην δευτεροβάθμια τυπική εκπαίδευση γιατί:
¨Ολες οι επισημες έρευνες και μελέτες διεθνώς αλλά προπαντός στην χώρα μας καταλήγουν στο αδιάψευστο και πολλαπλά τεκμηριωμένο συμπέρασμα ότι όταν η ΤΕΕ είναι ενταγμένη στην δευτεροβάθμια τυπική εκπαίδευση (και όχι στην μεταδευτεροβάθμια) τότε γίνεται μοχλός ανάπτυξης. Όσο δε η αναλογία μαθητών μεγαλώνει υπέρ της ΤΕΕ και εις βάρος της Γενικής Εκπαίδευσης τόσο ο μοχλός μεγαλώνει θεαματικά.
Οι συντεχνίες των καθηγητών μαθημάτων γενικής παιδείας μέσα στην ΟΛΜΕ αυτό δεν το θέλουν γιατί χάνουν τα οφύτσιά τους.
Σκεφτείτε:
Στο σύνολο των εκατό χιλιάδων (100000) περίπου εκπαιδευτικών σε όλη την δευτεροβάθμια εκπαίδευση και σε ένα σύνολο εβδομήντα (70) περίπου κλαδικών ειδικοτήτων, οι πέντε (5) βασικές ειδικότητες γενικών μαθημάτων (δηλαδή Θεολόγοι – Φιλόλογοι – Μαθηματικοί – Φυσικοί – Γυμναστές ) απαριθμούν σύμφωνα με τα στοιχεία του 2009 που η ίδια η ΟΛΜΕ επικαλείται από την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, πάνω από ογδόντα χιλιάδες (80000) κόσμο.
Όλοι αυτοί στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν είναι και ούτε θέλουν να είναι σε ένα τεχνικό - επαγγελματικό σχολειό. Επιπρόσθετα φοβούνται οτι δεν χωράνε όλοι στην ΤΕΕ όσο μεγάλη και αν γίνει.
Όμως χωράνε στο 11μελές διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΜΕ και οι πέντε (5) ειδικότητες γενικών μαθημάτων και μάλιστα εις διπλούν.Έτσι εξηγείται γιατί άφησαν μια μόνο θέση για τις υπόλοιπες εξήντα πέντε (65) ειδικότητες τεχνικών – επαγγελματικών μαθημάτων. Αυτήν δε, κατέχει ο περιβόητος κύριος Κοτσιφάκης.
Έτσι λοιπόν εξηγείται γιατί σε όλα τα συνέδρια της ΟΛΜΕ αποφασίζουν σαν βασική θέση «ευαγγέλιο» την 12χρονη υποχρεωτική Γενική εκπαίδευση των παιδιών της χώρας μας και μεταδευτεροβάθμια Τεχνικοεπαγγελματική εκπαίδευση - κατάριση. Γιατί σε όλους αυτούς τους ογδόντα χιλιάδες εκπαιδευτικούς δεν τους βγαίνει αλλιώς.
Κρύβουν βέβαια καλά το αντικειμενικό αλλά συντεχνιακό ζήτημά τους πίσω από την ιδεολογική στρέβλωση της Ελληνικής αριστεράς των πτωχών από την μια και την υπεροψία της ελίτ των κομμάτων των αστών από την άλλη ως προς την κλασική παιδεία των Ελληνοπαίδων.
Τα μεν κόμματα της Αριστεράς ενώ αντλούν τους ψηφοφόρους τους από τα φτωχά και μικρομεσαία λαικά στρώματα (του εργάτη, του αγρότη,του μικρουπαλλήλου) που ο βιοπορισμός είναι το βασικό ζήτημα για τα παιδιά τους, κόπτονται για την κλασική γενική παιδεία τους.
Τα δε αστικά κόμματα θεωρούν οτι με την κλασική παιδεία θα φτιάξουν και την Ελλάδα της κλασικής εποχής.
Όμως τα αποτελέσματα είναι η μεγάλη παραπαιδεία, ο μεταμπρατισμός , οι αερητζήδες, το αλισβερήσι. Γι αυτό η Ελλάδα πάει να χρεωκοπήσει σήμερα.
Έτσι λοιπόν εκφράζονται οι συντεχνίες αυτές μέσα στα κόμματα τα οποία υποκλίνονται με την σειρά τους στο μέγεθός τους. Ογδόντα χιλιάδες λαός δεν είναι λίγοι.
Η ΟΛΤΕΕ δεν μπαίνει σε αυτό το τρυπάκι.Παρά το ότι όλοι κάπου ανήκουμε δεν παρασυρόμαστε από ιδιοτέλειες.
Διεκδικούμε για τους συναδέλφους της ΤΕΕ και τους μαθητές μας Πιστεύουμε στην Δευτεροβάθμια ΤΕΕ και την ανάπτυξή της. Μέσω δε αυτής της ανάπτυξης θα βοηθηθεί η χώρα μας να ανατάξει από την μεγάλη κριση που βρίσκεται και τα παιδιά μας θα έχουν ένα πιο βέβαιο μέλλον.
Γιαυτό σε μας δεν υπάρχουν παρατάξεις αλλά μόνο καθαρά μυαλά εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων και κλάδων.
Σήμερα από ότι φαίνεται από τις εξαγγελίες της κυβέρνησης το νερό μπαινει στο αυλάκι. Μάλλον αποφάσισαν να δώσουν περισσότερη σημασία και χώρο στην ΤΕΕ. Εμας γνωρίζουμε ότι μέχρι τώρα μας άκουγαν χωρίς να μας βλέπουν.Ξέρουν οτι είμαστε οι γνήσιοι εκφραστές της.Αυθεντικοί,άδολοι οραματιστές.
Πιθανόν τώρα να αποφάσισαν να μας βάλουν μπροστά στο προσκήνιο δίδοντάς μας πίσω το κύρος και την αξία του συνομιλητή που είχαμε με όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις για το καλό της ΤΕΕ και της χώρας μας.
Εμείς συνεχίζουμε όπως χρονια τώρα τις προσπάθειές μας. Χωρίς να έχουμε σκοπό και στόχο να καπελώσουμε κανέναν πόσο μάλον την ΟΛΜΕ. Χωρίς να απεργαζόμαστε κανέναν. Εμείς δεν πολεμάμε εναντίον της ΟΛΜΕ. Όμως στον πόλεμο που κάνει χρόνια τώρα αυτή εναντίον μας αμυνόμαστε λέγοντας κάποτε τα πράγματα μετο όνομά τους._
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου